30.11.2015

Kolejna informacja

Kochani, na urlopie jest świetnie! Czuję się taka spokojna i póki co wyrabiam się ze wszystkim, ale... Ha! Zawsze jest to  ale. Ciągle myślę o blogach, o moich historiach i wszystkim innym. Zastanawiałam się jak to wszystko pogodzić, połączyć ze sobą i wpadłam na ciekawy pomysł. Nie będę tu wszystkiego opisywać, tylko od razu zapraszam  >>TUTAJ<< - tam jest wszystko wyjaśnione.
Kolejny wpis na powyższym blogu pojawi się gdzieś w połowie grudnia i opisze w nim szczegółowo terminarz, którego mam zamiar się trzymać.

Obiecuję, że niedługo nadrobię zaległości na Waszych blogach!

Miłego poniedziałku, hahaha!

3 komentarze:

  1. Ojej, to wspaniale, że się relaksujesz ~♥~
    nie mogę się doczekać, kiedy wrócisz do pisania, ale staaaram sie być cierpliwa :D
    Pozdrawiam i miłego dalszego wypoczynku!
    Dotknąć serca Lupina

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, połowa grudnia już niedługo :D. Twój blog jest jedynym z 2 ( przy czym 2 został zamknięty jakiś czas temu)który czytam i śledzę tak długo, i mimo że nie dodawałaś postów, dalej co jakiś czas tu zaglądałam, nie mogąc się doczekać następnej informacji.
    Życzę ci udanego wypoczynku i mam nadzieje że terminy które sobie wyznaczysz będą ci służyć, a nie przeszkadzać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award, szczegóły na moim blogu http://wsrod-wilkow.blogspot.com/ ;)
    Pozdrawiam, AA

    OdpowiedzUsuń