12.07.2015

Chmara sów

Właściwie to nie miałam pisać, ale piszę. Piszę, bo jest sprawa! Ale to za chwilę...

Myślałam, że jakoś żywiej zareagujecie na pomysł z Q&A. Wydawał mi się fajny, ale chyba tylko mnie... No i Teddy'emu, który zawsze reaguje z ekscytacją na moje pomysły. Przesyłam Ci buziaki i już zabieram się za odpowiadanie na twoje pytania.

1) Jak długie będzie opowiadanie o Tonks i Remusie? W sensie czy będziemy z nimi tylko do Bitwy o Hogwart, czy może przeżyją i opiszesz ich dalsze losy?
Jak długie? Tego nie wie nikt! Może jutro szlag mnie trafi i skończy się teraz? Oby nie! Ale serio... Dużo myślę o tym jak zakończy się moje opowiadanie. Nie wiem czy ich zabiję (tak jak zrobiła to Rowling), czy może przeżyją. Nie wiem czy jak przeżyją to będę pisać dalej, czy może zakończę opowiadanie na bitwie. To trudne pytanie, na które nie znam i póki co chyba nie chcę znać odpowiedzi. Chcę zostać z nimi jak najdłużej, chcę żeby przeżyli, ale z drugiej chcę być w miarę zgodna z kanonem, chcę zadowolić siebie i was, chcę zrobić to dobrze. Jak widać chcę dużo, ale niektóre moje pragnienia zaprzeczają sobie nawzajem. Wiem, że przyjdzie ten moment, w którym będę musiała się na coś zdecydować, ale to przyszłość. Miejmy nadzieję, że daleka...
2) Uchyl rąbek tajemnicy na temat nowych pomysłów. Opisz je!
Właściwie to pomysły są trzy. Wiem, wiem... pisałam o dwóch, ale tylko dlatego, że jeden jest już w trakcie tworzenia.
OPOWIADANIE PIERWSZE: Masz kochającą rodzinę, dom, przyjaciół, ukochanego. Wszystko wydaje się być idealne, ale do czasu... W życiu przychodzi taki moment, gdy wszystko co udało nam się zbudować nagle się zawala i mamy do wyboru tylko dwie opcje. Możemy dalej cierpieć pod gruzami naszego własnego życia albo cegła po cegle je odbudować - jednak nie jest to takie proste. Crystal przekona się o tym jak gorzki smak może mieć słodkie życie. Młoda dziewczyna, która poznała samą siebie tylko w połowie, zdecyduje się porzucić wszystko by odnaleźć własne JA. Wyciągnie dłoń w stronę czegoś co wydawało się być poza zasięgiem ręki. Zaryzykuje wszystko by... zyskać?... stracić?... rozpocząć nowe życie?
Czy Crystal będzie w stanie połączyć dwa światy? Czy zdoła tak żyć?
OPOWIADANIE DRUGIE: Gazety kłamią, nauka kłamie, życie jest pełne kłamstw - tylko rodzina, ludzie, którzy cię kochają mówią prawdę. Ale czy na pewno? Co jeżeli wszystko w co wierzyłeś do tej pory okaże się wyssaną z palca bajeczką? Co zrobisz gdy na jaw wyjdą skrywane od dawna tajemnice, a twoja moc stanie się nie do opanowania? Zaufasz miłości czy prawdzie? Zdecydujesz się zostać z ludźmi, którzy cię kochają czy odejdziesz z tymi, którzy cię nie okłamali.
Marzeniem Sky jest życie w prawdzie, a nieznajomi, którzy odwiedzili ją pod koniec wakacji, otworzyli jej furtkę do takiego życia. Ale czy to życie nie będzie również kłamstwem?
OPOWIADANIE TRZECIE: No i tu mnie masz, bo w sumie nie wiem czy je napiszę... Nie jest one związane z Potterem, a jego tematyka nie jest mi tak dobrze znana. Po prostu pojawił się pomysł i nie wiem czy go zrealizuje, czy może zostawię w szufladzie NA PRZYSZŁOŚĆ.
3) Podaj swoje ulubione parringi.
Pewnie kiedyś już o tym pisałam. Uwielbiam pary, o których nie ma za dużo napisane i mogę swobodnie snuć domysły na ich temat. Oczywiście lubię też związki dokładniej opisane, ale musza mnie wtedy urzec.
Z Harry'ego Pottera będą to: Lily i James, Tonks i Remus, Ted i Victorie - trzy kanoniczne pary, o których mamy kilka informacji, ale nie aż tyle, żeby nam się przejadły.
Z Hopelees: Hope/Sky i Holder - opisani dość szczegółowo zachwycili mnie całkowicie.
Z Pieśni Lodu i Ognia - Jon i Ygritte oraz Ned i Cat
Z Once Upon a Time - Regina i Robin
Tyle chyba wystarczy, prawda?

Dobra, teraz przechodzimy do rzeczy. Pragnę wam przedstawić dowód na to, że jestem człowiekiem w miarę słownym i udało mi się spełnić już jedną obietnicę. LILY EVANS WRACA!
Dokładnie tak, udało mi się w końcu wziąć w garść i dzięki narzekaniu Vivian, powstał prolog, który możecie przeczytać już teraz na nowym blogu o TU! 

1 komentarz:

  1. Nie zasłaniaj się tak kanonem. W końcu żyje (tak jakby).
    Cieszę się, że wróciłaś z Lily, która oczywiście jest już otwarta na innej karcie i tamże dokładniej skomentuję.
    Przepraszam, że ostatnio nie zadałam pytań, ale miałam strasznie dużo na głowie. Mogę to teraz nadrobić? Jeżeli tak, to zaczynam:
    1. Jakie są twoje trzy ulubione filmy (nie licząc Potterów)?
    2. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na świecie, w które mogłabyś się przeprowadzić (zupełnie za darmo) to gdzie byś się przeniosła i dlaczego tam?
    3. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
    Pozdrawiam
    PS. Sprawdź maila (i szukaj w okolicy niedzieli)
    PPS. Mogłabyś napisać chociaż słówko pod przedwczorajszym rozdziałem?

    OdpowiedzUsuń